الثلاثاء، 14 فبراير 2012

وبستني وبستني

قالولي اعاقبك بالنسيان
لقتني ليا انا بعاقب
لقتني بنسي انا نفسي
ولما روحي بتشوفك
ولا بتقسي ولا تعاتب
,وطيفك كل ما يزورني
تلاقي قلبي بيرفرف
ويحلفله انا باقي علي الذكري
انا دايما بكون فاكر
وياما قلوب عشناها وعاشتنا
وذكراها تكون بارده
مترسمش الضحكه ف عيونا
مبتدفيش ف يوم ساقع
وتغمض عيني تتمني
تشوفك حلم له معني
وبستني وبستني
يصبرني الصبر علي فراقك

هناك 4 تعليقات:

  1. وطيفك كل ما يزورني ، تلاقي قلبي بيرفرف
    ويحلفله انا باقي علي الذكري انا دايما بكون فاكر
    ..........
    روعة..
    و الكلمات لازالت تحبو فى خيالى

    ردحذف
  2. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
    الردود
    1. ميرسي يا محمد علي تعليقك ومرورك العطر علي مدونتي

      حذف
  3. يكفينى ان اعلم ان الخير باقى فى حياتك
    و اقبلى منى هذه
    ..........................
    والعشق لية والحب لية م الحياة عاوزة الكفيف

    حد خايف يبقى شايف قلب خانه او شريف

    يبقى نفرح ولا نحزن ولا نبكى ع الرغيف

    ولا نشكى الدينا حالنا ولا نستنى النزيف

    قلب ضايع قلب خاين قلب طول عمره شريف

    حد سامع حد راجع حد نفسه يكون نضيف

    م اليومادى م الساعة دى مش هكون انسان رفيف

    بكرة هغدع بكرة هرجع امحى كل شئ نضيف

    مش راح ابكى ولا ادمع راح يكون دمى خفيف
    ................
    اشكرك

    ردحذف