الاثنين، 27 مايو 2013

كتر العتاب

ولا تلومني ولا ألومك
كتر العتاب يزيدنا هموم
وخد قلبي كمان وأمشي
بدون حبك ملوهش لزوم
وانا هضحك ف وسط الناس
ولا شايفه غيرك فيهم
 من نور عيوني انا محروم
ده أنا بهرب ف وسط الناس
 عشان انسي
ووحياتك حاولت
 وبرضه مش عارفه
كده يرضيك
 كده يعني أكون عايشه؟
كل كلمه بكتبها بتمني
 عيونك الحلوه تكون شايفاهم
وبتخيل أنا صورتك
ف بسمة صافيه وياهم
ده أنا وجعي كده ساكن
 ملوش ولا صوت
وبدعي  يارب من قلبي
  تكون مبسوط

هناك تعليق واحد:

  1. سأرسم لوطني يدا مكبلا
    وسأرسم له طريقا مبللا
    مبللا ليس بالماء ولكن دما
    ساكت الكلمات
    يصرخ الضحكات
    يزرف الضحكات
    يضحك كالمجنون مهللا
    وطن خاضع مذللا
    وطني ...
    ارسمه يضحك .... يبكي
    ارسمه ينادي .... يصرخ
    يبكي وانا متعللا
    سأرسم لوطني يدا مكبلا
    وسأرسم له طريقا مبللا...

    انا اريد ان انشر

    ردحذف